Je kunt onderdelen binnen 30 kalenderdagen dagen retour sturen. Deze 30 dagen gaan in vanaf het moment dat de order bij jou thuis is afgeleverd of dat je je bestelling hebt opgehaald. Er zijn echter wel wat voorwaarden en uitzonderingen.
Onderdelen die niet retour kunnen:
- Elektronische onderdelen zoals onderandere ontstekingen, bobines, spanningsregelaars, etc.
- Beschadigde onderdelen of onderdelen met sporen van montage. Simpel gezegd: alles wat niet meer als "nieuw" verkocht kan worden.
Als wij deze onderdelen toch retour krijgen kunnen we geen geld terugstorten. In sommige gevallen kunnen we een deel van het bedrag terugstorten omdat we het dan in de koopjeshoek kunnen verkopen. Bij beschadigingen of gebruikerssporen is het verstandig om eerst contact met ons op te nemen zodat we met je kunnen bespreken wat je beste optie is.
Als je orderwaarde boven de €160,- was heb je geen verzendkosten hoeven te betalen. Als je retour er voor zorgt dat de uiteindelijke orderwaarde onder de €160,- uit gaat komen dan brengen wij de verzendkosten alsnog in rekening. Dit verrekenen wij in het te crediteren bedrag.
Retour sturen is altijd op eigen rekening tenzij anders afgesproken. Als je iets terug stuurt omdat wij een fout hebben gemaakt zullen wij de retourkosten betalen. Zorg in dit geval wel dat je eerst contact met ons zoekt en laat ons een label naar je toe sturen. Zonder overleg iets terug sturen heeft geen zin, wij kunnen je retour dan niet verwerken.
Wil je graag iets retour sturen? Stuur ons dan een bericht. Vermeld in je bericht je ordernummer, het onderdeel dat retour moet en de reden van retour. Wij zullen je dan een retourlabel sturen. Dit kan via de mail op info@tomoshandel.nl of via whatsapp op 0618844176.
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken